15 Ekim 2010 Cuma

Kızım

Text Size : [+] | [-]
     Canımın içindeyken biliyordun sanki anneliğe geç kaldığımı... Beklemedin gününü... Bahane ettin senin heyecanınla yükselen tansiyonumu, erken erken çıktın geldin. Mucizelere inanmayan herkese inat, bir mucize gibi düştün hayatımın orta yerine... O soğuk kış günü sana dokunan ellerim hiç üşümedi bir daha... Tıpkı gelişinle ısınan yüreğim gibi. 
     Hep sıcak tuttun... hiç üzmedin sen annenin yaşlı yüreğini... Büyümeyi beklemeden kalkıp geldin ya vaktinden önce... küçücüktün... Ama öyle iştahlıydın ki, sadece 1 ay sonra yakaladın akranlarını ve geçtin hatta... 'Kuş kadar kadın' annene inat kocaman bir kız oldun... Şimdi sana baktıkça 'Allahım' diyorum, 'demek ki seviyorsun beni... Sevmesen bu mucizeyi yollamazdın bana':) 
   
Tweet This

4 yorum:

  1. Çok duygulandım çünkü erkenden geldiği gün o soguk kış günü ben de ordaydım.Ve doktorlardan sonra onu ilk gören ben oldum.Küçücüktü ama herzaman ki gibi kendinden emin ve alımlıydı.Sağ bacağını içine çekmiş gözbebeklerini kaydıra kaydıra etrafa bakıyordu:))))hernedense onu görür görmez içimde büyük bir sevgi ile birlikte anlaşılması zor bir duygu uyandı.....ONU ÇOK SEVİYORUM...... Lale Teyzesi

    YanıtlaSil
  2. Yerim ben koca bebeği ii ki gelmiş, hayatımıza girmiş,bana kardeş olmuş çoook seviormmm onuuu:D Egemen Abisi

    YanıtlaSil
  3. onu bende çok çok seviyorumm. sanırım hepimizin koca bebeği oo =)
    Selin Ablası :)

    YanıtlaSil
  4. Hep sevgiyle yaşayın sağlıklı ve mutlu
    ..

    YanıtlaSil